Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
- Odešlete nám balíček.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 220 920 820 nebo nám napište e-mail na info@hanibal.cz.
Zpět do e-shopuJak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás SMS zprávu. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
Nefunguje mi online reklamační formulář. Jak můžu zboží reklamovat?
V případě nefunkčnosti online reklamačního formuláře zašlete zboží spolu s fakturou a vyplněným PDF reklamačním listem na adresu:
Hanibal sport - REKLAMACE
U Továren 770/1b
102 00 Praha 15
E-mail: reklamace@hanibal.cz
Nebo můžete zboží zanést spolu s fakturou na kteroukoliv naši prodejnu.